אילו כלים נכללים במייקרוסופט אופיס

מייקרוסופט אופיס היא אחת התוכנות השימושיות ביותר שחברת מייקרוסופט פיתחה, שלא נדבר על אחת התוכנות הנמכרות ביותר בעולם במגזר העסקי ובמגזר הפרטי.

רוב משתמשי האופיס מנצלים רק חלק מהפונקציונליות המלאה של חבילת התוכנות הזו של אופיס.

 

במאמר זה אפרט על כל אחד ואחת מהתוכנות הנמצאות בחבילת האופיס המלאה של מייקרוסופט אופיס.

 

  1. וורד – התוכנה הידועה והמוכרת לכתיבת מסמכים, מכתבים, עבודות הגשה, ובאופן כללי, כל מסמך טקסט שאמור להיות כתוב בסופו של דבר על דף A4 (גודל דף של מדפסת רגילה)
  2. אקסל – תוכנה לניהול מידע באמצעות טבלאות, ניתן להשתמש בה לחישוב טבלאי על ידי נוסחאות, פונקציות, פקודות מאקרו ועוד, וזאת על מנת לנהל את המידע בטבלה מסודרת בשיטות מימוש שונות. כלי מאוד שימושי לניהול מידע, סדר וארגון של נתונים.
  3. פאוור פוינט – הכלי המוכר ליצירת מצגת שקופיות ופרזנטציות. ניתן לשלב בתוכה מעברי שקופיות, הנפשות, אנימציות, ועוד מגוון אלמנטים יצירתיים על מנת ליצור מצגת ברמה מספיק גבוהה להשגת המטרה.
  4. אקסס דטה בייס – הוא כלי מוכר בקרב אנשי ניתוח מערכות מידע ואנשי BI למיניהם. הכלי נועד לניהול ויצירת מאגרי מידע (Database) הן לצורך התממשקות עם תוכנה או אפליקציה והן לצורך ניהול בסיסי של מידע בצורת טבלאות מידע. ניתן לשלוף את המידע הנתון על ידי שימוש בשפת השאילתות SQL.
  5. פרוג’קט – תוכנה סופר ידידותית לניהול פרויקטים או משימות ביצוע עסקיות או פרטיות. המערכת מאוד קלילה לתפעול, ברורה, ומלאת פונקציונליות לצורך ניהול פרויקטים עם אמצעי ניהול ומעקב הפרויקט. 
  6. פאבלישר – אחת התוכנות הנוחות ביותר לתפעול לצורך יצירת מודעות פרסום, לוחות שנה פרסומיות, פליירים, שלטים, וכו’. תוכנה פחות פופולרית בקרב הגרפיקאים אך מאוד נוחה למתחילים. 
  7. ויזיו דרווינג – תוכנה ליצירת סקיצות (מוקאפים) לאתרים, אפליקציות, בתים, דירות, חשמל, אינסטלציה, עבודות עץ ונגרות, עבודות מתכת ועוד. התוכנה נועדה ליצור סקיצה של המוצר לקראת פיתוח. בדרך כלל מתחילים לעבוד עם תוכנה זו לאחר שקיים אפיון התחלתי למוצר שרוצים לפתח.
  8. אאוטלוק – תוכנה לניהול מיילים, שליחה וקבלת אימיילים בפלטפורמה ידידותית, קלילה לשימוש ומאוד פשוטה לתפעול. רוב המגזר העסקי עובד בעיקר עם התוכנה הזו לניהול האימיילים שלה.
  9. וואן נוט – כלי ליצירת וניהול פתקים, מדריכים, תזכורות ואפילו מין מיני ספרונים להדרכות, והכל לפי חלוקה לנושאים ע”י חוצצים ודגלונים באופן נוח וברור למדי.

 

אלו הם הכלים והתוכנות הקיימים בגרסה המלאה של מייקרוסופט אופיס.

 

אם גם אתם צריכים מייקרוסופט אופיס במחשב שלכם, המלצתי האישית היא להתקין את הגרסה העדכנית ביותר אלה אם הנתונים הפיזיים של המחשב חלשים ואינם מסוגלים להריץ את הגרסה העדכנית ביותר.

במצב כזה אמליץ על גרסת אופיס 2019 או גרסת אופיס 2016.

 

צריכים יעוץ או התקנת אופיס אצלכם במחשב? צרו קשר, אנחנו כאן וזמינים לשירותכם בכל עת!

דילוג לתוכן