למה כדאי להקים חנות דרופשיפינג?

שאלה שהרבה דרופשיפרים וכאלו המתעניינים בדרופשיפינג שואלים את עצמם  היא השאלה – האם כדאי להקים חנות דרופשיפינג אישית בדומיין ייחודי? או לפתוח חנות בתוך פלטפורמה קיימת כמו אליאקספרס או איביי?

האמת, בשני המקרים יש רווח, בשני המקרים יש הצלחות מוכחות, ובשני המקרים אתם תמכרו אם תפעלו נכון, אבל, ויש אבל אחד גדול, השאלה האמיתי שאתם צריכים לשאול את עצמכם היא האם אתם רוצים להיות חנות או להיות מותג אישי משלכם?

 

אז אחרי שענינו לעצמנו על השאלה ששאלנו את עצמנו אנחנו צריכים להבין את היתרונות בחנות אינטרנטית שעובדת בשיטת דרופשיפינג.

 

אז נתחיל מהיתרון הראשון והבולט ביותר, אתם עסק ומותג לכל דבר, יש לכם שם עסק, שם חנות, תיק מס הכנסה ומע”מ ברשויות, עליכם רק לשווק אותו ולרוץ איתו קדימה.

 

היתרון השני הוא שאתם לא נתונים בפני ביורוקרטיה של אף פלטפורמה כמו איביי, אמזון או אליאקספרס, אתם חנות בפני עצמכם, אתם אדונים לעצמכם, ואין מי שיגיד לכם שהחנות שלכם לא עומדת בקריטריונים מסוימים.

 

יתרון שלישי, אתם לא חלק מהתחרות העצומה שקיימת בפלטפורמות הללו, הרי כל מוצר שנרצה למכור בחנות דרופשיפינג שנמצאת בתוך פלטפורמה כמו איביי או אליאקספרס בדרך כלל לא תהיה היחידה וגם לא הכי זולה אך בחנות דרופשיפינג משלכם מחוץ לפלטפורמה קיימת – אתם לא נתונים בפני התחרות הקיימת.

 

יתרון רביעי, ניתן לשווק בערוצי שיווק נוספים ושונים כמו לדוגמה קידום ממומן בגוגל, קידום ממומן בפייסבוק ובאינסטגרם, אפילו קידום ממומן בטיקטוק, רק תבחרו לעומת בפלטפורמה קיימת ניתן לקדם באופן ממומן אך ורק בתוך אותה הפלטפורמה.

 

יתרון חמישי, עיצוב וגרפיקה ייחודית משל עצמכם, אתם יכולים לעצב את האתר חנות שלכם בכל צורה שתחפצו, תזינו איזה תוכן שתרצו, מבלי שום הגבלות, איסורים ועמידה בתנאים של פלטפורמות שונות.

 

 יתרון שישי, אוטומציה, רבותיי, מערכת דרופשיפינג יכולה לעבוד באופן כמעט אוטומטי לחלוטין,האתר חנות דרופשיפינג שתחליטו להקים יכולה לעבוד באוטומציה מלאה תוך שאיבת נתונים מאליאקספרס בצורה מלאה ובלחיצת כפתור אחת!

 

יתרון שביעי, ניהול מלאי, מוצרים והזמנות בצורה קלה ופשוטה, זה כבר לא מסובך לטפל בהזמנות ובפניות של לקוחות שמזמינים ממדינות שונות בעולם.

 

יתרון שמיני, הרווח שאתם יכולים להרוויח הוא גדול יותר מבחינה פוטנציאלית, וזאת מהסיבה הפשוטה שאין לכם מתחרים בתוך האתר שלכם, כך שתוכלו לעבוד על מכפילי רווח גבוהים יותר מחנות דרופשיפינג רגילה בפלטפורמה קיימת, בעקבות החשיפה שיש שם לחנויות מתחרות בקלות יתרה.

 

בגדול, אלו הם היתרונות החשובים והמשמעותיים ביותר בהקמת חנות אינטרנט פרטית ששואבת נתונים מאליאקספרס ועובדת מולה באוטומציה.

לצד אלו, קיימים גם חסרונות כמובן, הרי לא הכל ורוד ולא כל עסק רואה רק את היתרונות.

מה שכן, החסרונות הקיימים בחנות מסוג זה הם זניחים.

 

עדיין מתלבטים? צרו איתנו קשר ואנחנו נהפוך את ההחלטה שלכם לקלה יותר באמצעות שיחת יעוץ טלפונית או פרונטלית.

דילוג לתוכן